Nákupný košík

Maloobchodníci si začínajú uvedomovať prínos kombinácie online nakupovania a nakupovania v obchode. A tým, že ste nabádaní k tomu, aby ste najprv vložili tovar do nákupného košíka online a potom si tovar neskôr vyzdvihli, tieto podniky šetria v mnohých oblastiach. Nákupný košík na webe predajcu je online softvér, ktorý uľahčuje nákup výrobku alebo služby meilleur visseuse. Akceptuje platbu zákazníka a organizuje distribúciu týchto informácií obchodníkovi, spracovateľovi platieb a iným stranám. Prečo sú nákupné vozíky dôležité? Nákupné vozíky preklenujú priepasť medzi nakupovaním a nákupom, takže najlepší softvér nákupného košíka je na vašich webových stránkach mimoriadne dôležitý.

Je pravdepodobné, že tí, ktorí práve začínajú na trhu, nemusia byť s týmto konceptom oboznámení. Väčšina ľudí, najmä tých, ktorí sa nachádzajú v odvetví elektronického obchodu, pravdepodobne v určitom okamihu svojho života už niečo kúpila online. To znamená, že väčšina spotrebiteľov si plne neuvedomuje potrebu a schopnosť nákupných vozíkov (okrem toho, že vedie zákazníka k pokladni). Vozík má zvyčajne tri spoločné aspekty: ukladá informácie o produkte, je to vstupná brána pre riadenie objednávok, katalógov a zákazníkov a zobrazuje údaje o produkte, kategórie a informácie o lokalite pre zobrazenie používateľa.

Ďalším spôsobom, ako sa pozrieť na veci, je nasledujúci. Online nákupný košík je podobný tým hmatateľným, ktoré používame v supermarkete, no nosí oveľa viac vecí. Zahŕňa to tiež regály, budova, schránka, pokladňa a často aj kreditné karty, ktoré prenášajú informácie späť do banky. Aké sú možnosti? Pre tých, ktorí vážne zvažujú cestu platformy elektronického obchodu, je dôležité vedieť, že existujú dva základné typy vozíkov.

Hostiteľské nákupné vozíky: Firma tretej strany hostí riešenie a je zodpovedná za zálohovanie, údržbu a aktualizáciu serverov. Krása hostiteľského riešenia spočíva v tom, že hosťovanie je zadarmo, čo znamená, že pre tretiu stranu nestojí nič, aby vaše stránky fungovali na webe. Hlavnou nevýhodou hosťovaných riešení je, že zákazníci budú presmerovaní do inej domény na spracovanie platieb.

Licenčné nákupné vozíky: Tento typ riešenia umožňuje vlastníkom firiem vybudovať si vlastný typ vozíka a prispôsobiť ho konkrétnym potrebám. Existuje oveľa väčšia flexibilita pri zmene funkcií a funkčnosti, ako aj pri pridávaní nástrojov tretích strán, ak je to potrebné. Náklady vopred sú však často vyššie a vyžadujú si viac odborných znalostí na riešenie problémov a technickú podporu.

Hostiteľské riešenia sa často odporúčajú pre tých, ktorí začínajú vlastné podnikanie, pretože vyžadujú menej odborných znalostí. To neznamená, že všetci noví majitelia online maloobchodných predajní nemajú prístup k IT, ale hostiteľské riešenie môže uvoľniť čas zamerať sa na iné aspekty operácií. Existuje množstvo poskytovateľov softvéru pre nákupný vozík na trhu a spoločnosti musia najskôr vyhodnotiť svoje individuálne potreby pred konečným rozhodnutím o tom, ktoré riešenie je pre nich najlepšie.

Medzinárodná rada nákupných centier zistila, že 61% zákazníkov, ktorí si kúpili položky online a vyzdvihli si ich v obchode, vykonali ďalší nákup. Toto percento bolo vyššie pre mladších zákazníkov, pričom traja z štyroch tínedžerov robili impulzívne nákupy, keď sa vyberali – spécifiquement pour les professionnels. Zákazníci sa cítia viac spokojní. Podľa správy spoločnosti UPS až 82% zákazníkov má väčší záujem nakupovať online, ak môže vrátiť výrobok do predajne. Väčšina maloobchodníkov poskytuje bezplatné vyzdvihnutie v obchode, avšak niektorí maloobchodníci účtujú poplatok za vyzdvihnutie, aby mohli získať späť personálne a skladovacie náklady.